Hoe stream je PS3 op justin.tv en wat voor apparaten heb je daarvoor nodig (de ps3, tv en pc heb ik al)

Streams kijken vind ik leuk, maar hoe doe ik het zelf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Denk dat je bedoelt hoe je justin.tv streamt op een PS3? Kan niet, alleen DIVX video bestanden kan ie streamen, en er zijn weinig websites met DIVX streams
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet een capture card hebben om het beeld van je PS3 te streamen naar justin.tv! alleen light het eraan of je in hd wilt streamen... dat kan je rond de 180 euro kosten!