Kan iemand me helpen met zoeken naar een budget telefoon? En op internet is het lastig te vinden :(

De budget telefoon moet een goede een harde en een luide belkwaliteit hebben vooral! (en ik gebruik de netwerk van KPN maar als ik met mijn telefoon met iemand anders praat dan hoor ik de gene niet heel goed!!)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op internet is genoeg te vinden. Kijk eens op de website van MediaMarkt of Kijkshop!

Antwoorden (1)

De Nokia C2-01 is een goede telefoon met uitstekende belkwaliteit. Klik op de linkje om de telefoon te bekijken of andere telefoons te bekijken.