Ik ben op zoek naar een mediaspeler die voldoet aan de volgende kenm.; Afspelen VIDEO_TS indeling vanaf usb stick/sd incl ondertitels ondersteuning?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg even uit dat je een stand-alone of hardwarematige mediaplayer bedoelt, het staat wel in elektronica maar mensen antwoorden of het om software gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnaast is het slimmer om te zorgen dat je MediaPlayer MKV/x264 af kan spelen, dat is HET formaat tegenwoordig om HD-compressie films in te kijken.

Antwoorden (6)

De meeste Mede8ers kunnen dat wel :)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AC Ryan Playon kan het ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VLC mediaplayer ondersteund dat in iedergeval!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PlayStation !!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon VLC media Player downloaden. Ontzettend handig, speelt vrijwel alle videoformaten af, en beschikt ook nog over handige tools om de ondertiteling te synchroniseren. Ik gebruik het al jaren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de vraagstelling vermoed ik problemen met updaten. Het klopt dat Windows mediaspeler 11 niet werkt in XP, zelfs niet met SP3 erop. Erger MP-3 geluidjes speelt hij ook niet af en het scherm is gele letters op een witte achtergrond dus dat wordt turen: wát doet 'ie nou?
Er zit in dat geval niets anders op dan de vorige Mediaspeler te herinstalleren maar mijn favoriet is nog altijd Mediaspeler 'Classic' die zelfs de meest onhandelbare dvd's en videosporen nog prima afspeelt.

Echter met 1 uitzondering: er zijn een aantal HD-camera's in de handel die wel een genormaliseerd videoformaat vertellen maar dat eigenlijk niet is: probleempje!
Oa. Lidl heeft een dergelijke HD-camera verkocht en het beeld duurt dan 3 sec. en valt dan telkens 3 seconde uit.
In dat geval moet je de bijbehorende HD-afspeler installeren die wel alles schokvrij afspeelt: dit schijfje zit bijverpakt. Of de kruidenier Lidl een copie van het schijfje wil uitleveren weet ik niet, ik weet wel dat deze rare eend in de videowereld de enigste is die HD-opnamen nog goed afspeelt.