Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een mediaspeler die voldoet aan de volgende kenm.; Afspelen VIDEO_TS indeling vanaf usb stick/sd incl ondertitels ondersteuning?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
708
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leg even uit dat je een stand-alone of hardwarematige mediaplayer bedoelt, het staat wel in elektronica maar mensen antwoorden of het om software gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnaast is het slimmer om te zorgen dat je MediaPlayer MKV/x264 af kan spelen, dat is HET formaat tegenwoordig om HD-compressie films in te kijken.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

De meeste Mede8ers kunnen dat wel :)!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AC Ryan Playon kan het ook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
VLC mediaplayer ondersteund dat in iedergeval!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
PlayStation !!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon VLC media Player downloaden. Ontzettend handig, speelt vrijwel alle videoformaten af, en beschikt ook nog over handige tools om de ondertiteling te synchroniseren. Ik gebruik het al jaren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien de vraagstelling vermoed ik problemen met updaten. Het klopt dat Windows mediaspeler 11 niet werkt in XP, zelfs niet met SP3 erop. Erger MP-3 geluidjes speelt hij ook niet af en het scherm is gele letters op een witte achtergrond dus dat wordt turen: wát doet 'ie nou?
Er zit in dat geval niets anders op dan de vorige Mediaspeler te herinstalleren maar mijn favoriet is nog altijd Mediaspeler 'Classic' die zelfs de meest onhandelbare dvd's en videosporen nog prima afspeelt.

Echter met 1 uitzondering: er zijn een aantal HD-camera's in de handel die wel een genormaliseerd videoformaat vertellen maar dat eigenlijk niet is: probleempje!
Oa. Lidl heeft een dergelijke HD-camera verkocht en het beeld duurt dan 3 sec. en valt dan telkens 3 seconde uit.
In dat geval moet je de bijbehorende HD-afspeler installeren die wel alles schokvrij afspeelt: dit schijfje zit bijverpakt. Of de kruidenier Lidl een copie van het schijfje wil uitleveren weet ik niet, ik weet wel dat deze rare eend in de videowereld de enigste is die HD-opnamen nog goed afspeelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding