Waar vind ik een goedkope oplossing voor geluid tijdens een demonstratie?

Hallo iedereen,

Over een week houden ik en een vriend een demonstratie op de Dam in Amsterdam, een goed budget nee dat hebben we niet.

Maar toch zijn we op zoek naar een manier om onze menigte toe te spreken. Hebben jullie tips hoe je goedkoop kan uitkomen met geluidsappartuur, wat is nou het beste te huren of kopen.

Eigenlijk is de vraag hoe kunnen wij ons verstaanbaar maken tegenover een groep van zo ongeveer 1000 man, op een goedkope manier.

Heel hard schreeuwen bedoel ik natuurlijk niet ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga het lenen bij mensen (bedrijf...) dewelke het zou kunnen hebben...

Ik moest tijdens het lezen van je vraag even terug denken aan een presentatie dewelke ik moest geven voor school. Ik had toen zo'n beamer - projector nodig. Ik wist dat mijn bank dat uitleende aan verenigingen uit de buurt...
Ik er naar toe met de vraag en kon het gratis uitlenen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huur of leen een megafoon. die zijn lekker handzaam en maken herrie genoeg!