Welke laserpen is geschikt?

Ik wil voor een jongen van 12 een laserpen kopen als gadget. Eentje die niet meteen op is en waar je leuk mee kan spelen. Het moet niet zo'n kermis-flut ding zijn. Ik heb al op internet rond gekeken, maar ik weet niet welke te gevaarlijk is of flut is. Hij moet wel het huis van de overburen kunnen bereiken :). Heeft iemand hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk op dealextreme.com voor heel veel laserlampjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5 mW vanaf 3,95. gratis verstuurd.ongeveer 1,5 week na bestelling in huis.

http://www.miniinthebox.com/

Ook heel veel andere leuke goedkope gadgets