Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke tablet voldoet aan deze eisen?

Er moet android of windows op zitten. Ik wil ook minstens één usb aansluiting, en wifi. Verder hoef ik geen toeters en bellen, alleen zo veel mogelijk geheugen. De maximumprijs = 80,- Ik weet dat er zulke goedkope bestaan. Dus geen antwoorden met dat ik mijn budget moet opschroeven. Stel dat er een tablet is die hier aan voldoet zonder usb, dan is het ook goed.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het besturingssysteem mag ook blackberry of linux zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
461

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bart Smit heeft een aanbieding, je kunt die online kopen of in de winkel voor 70 euro:

http://www.bartsmit.com/tom-tec-7-inch-tablet-4-gb-met-android-2-2

Toegevoegd na 6 minuten:
Of voor 65 euro bij DealExtreme UK:

http://www.dealextreme.com/p/7-touch-screen-lcd-google-android-2-2-tablet-pc-w-wifi-camera-tf-arm-v5-349-79mhz-70053
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die dingen die jij hebt gezien voor die prijs zijn echt verschrikkelijk, je zult het wel merken als je er eentje koopt. (je moet hard drukken op het touchscreen en hij is niet zo precies, het is totaal anders dan een iPod etc touchscreen)

De beste tablet voor jou lijkt mij de Novo 7 Basic versie, deze was eerst bij Focalprice.com te koop voor zo'n €80. Dit heeft een veel beter scherm etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat je budget is dan zou ik gaan voor:
Archos 28 internettablet, 4GB of 8GB

(allebei het goedkoopst bij Pixmania; resp. 66 en 72 euro).

Met Android, USB en wifi

De kwaliteit lijkt me niet om over naar huis te schrijven, maar misschien heb je er wat aan. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding