Hoe draai ik dit scherm?

Zie afbeelding. Ik wil hem weer gewoon net als ieder ander naar onderen hebben.

Bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt niet het scherm gedraaid, maar de taakbalk naar rechts gesleept. Dus die moet nu weer even teruggesleept worden. Ga met de linker muisknop in het zwarte gedeelte van de balk staan, hou dat vast en schuif 'm naar linksonder. Als ie daar weer staat kan je 'm weer loslaten.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AAAAAA superbedankt! \:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste antwoord ;)

Andere antwoorden (1)

Je kan hem gewoon weer terugslepen. Met de muis op de zwarte balk gaan staan en naar linksonder slepen. Om dit te voorkomen in de toekomst: kies voor optie: lock toolbar. Ga met je muis op de toolbar staan RECHTERknop en dan lock toolbar aanvinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Ook een + voor jou. Ik vermoed trouwens dat die optie "lock taskbar" heet. Of, in de NL-versie: "taakbalk vergrendelen". Maar misschien verschilt dat een beetje tussen verschillende versies van Windows.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Cryofiel: ja, je hebt gelijk TASKbar