Hoe heet het lange deel van een plugje (verlooptstekker)?

ik zag ergens een kontra steker, maar ik zou niet weten welke kant dit is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Links is een mini jackplug mannetje (male) en rechts een mini jackplug vrouwtje (female). Is dat wat je bedoeld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Mannetje of Vrouwtje (bedenk zelf maar wat wat is).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat hij er in, dan is het een mannetje, gaat er wat in, dan is het een vrouwtje. Oneerbiedige dingen, die stekkertjes. Kocht vandaag nog een snoertje met DRIE mannetjes er aan. Kinky!