Hoe krijg ik internet van mijn BEN abboloment aangesloten bij mijn Samsung Galaxy ace?

Ik heb een nieuwe mobiel gekocht: Samsung Galaxy Ace En heb een simkaart van BEN met internet! Op mijn oude mobiel deed mijn internet het wel! maar op deze mobiel krijg ik geen verbinding! komt geen 3G ofzo iets te staan! weet iemand hoe ik dat kan instellen?

Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

kun je wel gewoon bellen, anders ligt het aan je sim. anders kun je proberen om de powertoets (rechts op de zijkant) ingedrukt te houden en dan kijken of gegevensverbinding aan staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste,

Ben je allereerst al nagegaan of de dataverbinding op het toestel is ingeschakeld? Dit kun je nagaan via Instellingen > Draadloos en netwerken > Mobiel Internet.
Hier dient "Pakketgegevens activeren" te staan aangevinkt.

Indien dit staat geactiveerd, dan staan mogelijk de APN-instellingen niet, of verkeerd ingevoerd. Hiervoor kun je contact opnemen met BEN, of op hun website langsgaan. Hierop staat aangegeven hoe je de APN-gegevens kunt instellen.

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet eerst een heel stappenplan volgen om internet aan te krijgen op je samsung galaxy ace
ga eens naar: http://www.ben.nl/help

Eerst moet je je mobiel kiezen, daar kan je per stap volgen wat je moet doen om internet op je mobiel te krijgen!

Je kunt ook bellen naar de klantenservice van BEN maar die verwijzen je ook door naar die site