is samsung eigendom van google?

Mijn klasgenoot zegt dat het samsung geen eigendom is van google.
maar ik zeg van wel (omdat mijn vader dat zegt)
en ik ga er van uit dat de volwassen er meer over weet.

maar ik twijfel toch.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Samsung is geen eigendom van Google. Misschien ben je in de war geraakt. omdat Motorola nu van Google is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Helaas heeft je klasgenoot gelijk. Maar Google en Samsung werken soms wel eens samen. Bijvoorbeeld met de smartphone Galaxy Nexus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, samsung is geen eigenaar van google.
Misschien denkt je vader dit omdat samsung smartphones google android als software gebruiken. Dit gebruiken meerdere mobiel merken, en deze zijn eigendom van google.

En dat volwassenen altijd meer weten dan jongeren is zeker niet waar, en zeker niet als het gaat om de technologie van nu, zij zijn van kleins af aan niet opgegroeid met de moderne technologie die wij nu hebben, de generatie van nu is dat wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet zo, wel hebben ze samen afgelopen maand een telefoon gelanceerd, de Galaxy Nexus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung is geen eigendom van Google.
Samsung is een Koreaans bedrijf opgericht in 1938.Samsung Electronics (Hangul), met het hoofdkantoor in Seoel, Zuid-Korea is één van de grootste elektronicaconcerns ter wereld en maakt deel uit van de Zuid-Koreaanse Samsung Group. Het is actief in meer dan 58 landen. De naam "samsung" betekent letterlijk "drie sterren" in het Koreaans.De naam Samsung is een van de meest waardevolle merknamen ter wereld en behoort tot de top 20 bekendste merknamen.
De divisie Digital Media onder andere:

Plasmatelevisies
lcd-televisies
Led-televisies
lcd-monitoren
Laptops
Dvd-spelers
Digitale camcorders
Laserprinters.
camera's
De divisie Telecommunication Network onder andere:

Mobiele telefoons
Smartphones
Tablet-pcs
Enterprise Pocket PC Mobile Intelligent Terminals (MIT's)
Satellietontvangers en settopboxen
Multi-service DSLAM's.
De divisie Digital Appliance onder andere:

Koelkasten
Air conditioners
Luchtreinigers
Wasmachines
Magnetrons
Stofzuigers.
De halfgeleiderdivisie onder andere:

SDRAM
SRAM
NAND-flashgeheugen
Smart Card
System-in-Package (SiP)
4Chip Multi Chip Package (MCP)
Digitale opslagmedia
Harde schijven.
De divisie LCD onder andere:

Tft-lcd-beeldschermen voor laptops, monitoren en televisies
Ik denk dat jouw vader zegt dat Samsung van Google is wegens het gebruiken van het Android besturingssysteem op de Mobiele telefoons van Samsung.Maar nee Samsong is een zelfstandig bedrijf.Groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De productien die ze maken hadden er niet bijgehoeven hoor -.-