is samsung eigendom van google?

Mijn klasgenoot zegt dat het samsung geen eigendom is van google.
maar ik zeg van wel (omdat mijn vader dat zegt)
en ik ga er van uit dat de volwassen er meer over weet.

maar ik twijfel toch.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Samsung is geen eigendom van Google. Misschien ben je in de war geraakt. omdat Motorola nu van Google is.

Helaas heeft je klasgenoot gelijk. Maar Google en Samsung werken soms wel eens samen. Bijvoorbeeld met de smartphone Galaxy Nexus.

Nee, samsung is geen eigenaar van google. Misschien denkt je vader dit omdat samsung smartphones google android als software gebruiken. Dit gebruiken meerdere mobiel merken, en deze zijn eigendom van google. En dat volwassenen altijd meer weten dan jongeren is zeker niet waar, en zeker niet als het gaat om de technologie van nu, zij zijn van kleins af aan niet opgegroeid met de moderne technologie die wij nu hebben, de generatie van nu is dat wel.

Dat is niet zo, wel hebben ze samen afgelopen maand een telefoon gelanceerd, de Galaxy Nexus.

Samsung is geen eigendom van Google. Samsung is een Koreaans bedrijf opgericht in 1938.Samsung Electronics (Hangul), met het hoofdkantoor in Seoel, Zuid-Korea is één van de grootste elektronicaconcerns ter wereld en maakt deel uit van de Zuid-Koreaanse Samsung Group. Het is actief in meer dan 58 landen. De naam "samsung" betekent letterlijk "drie sterren" in het Koreaans.De naam Samsung is een van de meest waardevolle merknamen ter wereld en behoort tot de top 20 bekendste merknamen. De divisie Digital Media onder andere: Plasmatelevisies lcd-televisies Led-televisies lcd-monitoren Laptops Dvd-spelers Digitale camcorders Laserprinters. camera's De divisie Telecommunication Network onder andere: Mobiele telefoons Smartphones Tablet-pcs Enterprise Pocket PC Mobile Intelligent Terminals (MIT's) Satellietontvangers en settopboxen Multi-service DSLAM's. De divisie Digital Appliance onder andere: Koelkasten Air conditioners Luchtreinigers Wasmachines Magnetrons Stofzuigers. De halfgeleiderdivisie onder andere: SDRAM SRAM NAND-flashgeheugen Smart Card System-in-Package (SiP) 4Chip Multi Chip Package (MCP) Digitale opslagmedia Harde schijven. De divisie LCD onder andere: Tft-lcd-beeldschermen voor laptops, monitoren en televisies Ik denk dat jouw vader zegt dat Samsung van Google is wegens het gebruiken van het Android besturingssysteem op de Mobiele telefoons van Samsung.Maar nee Samsong is een zelfstandig bedrijf.Groet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100