Wat is de beste laptop voor mij?

Ik wil er af en toe een spel op spelen.
Muziek luisteren/streamen.
Films op het internet kijken/downloaden.
Foto's opzetten.
Internetten
Word excel documenten maken
Foto's bewerken
Video's bewerken
Budget 800-1200 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik weet niet of je (goeie) evaring(en) hebt met apple, maar me zo'n buget en die eisen zou ik voor een macbook gaan, die is vooral erg handig bij foto's en video's bewerken, in de link staat wel een mooie!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een MacBook! 100% degelijkheid, veelzijdigheid, kracht, genot en waar voor je geld.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor excel en word kun je apple's eigen 'office' pakket kopen in de appstore of microsoft office. Moet je wel in je budget even rekening mee houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een macbook lijkt me wel goed (want het gaat snel voor te internetten ,je hebt er imovie op daar kan je filmen monteren enzo ,je hebt er iphoto op daar kan je al je fotos er op zetten en truceren ) je kan er alles op (maar als je graag spelletjes wil op spelen via dvd dan moet je wel eerst zien of het ook voor die computer bestemt is veeel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah en je hebt er ook itunes bij !! Voor muziek