Macbookpro Mac snowleopard wel of niet updaten naar lion?

Ik vraag er me af. Moet ik het doen of toch niet? En hoe moet het dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lion is erg prettig, maar dat is voor ieder verschillend.
Zoek het eens op.

Je kan het kopen voor ongeveer 20 Euro dacht ik, dan download je het, runt het en alles gaat vanzelf.

Vergeet niet je timemachine een back-up te geven voor een restorepoint, mocht je ontevreden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft vele functies kijk maar eens op www.apple.nl en kijk bij mac en dan osx lion (je kan het voor 30 euro kopen in de mac app store) je kan de nieuwe functies lezen het zijn er meer dan 200!