ik heb donker vlekker onder in mijn laptop scherm is dit te repareren en hoeveel gaat dit dan kosten?

Ik heb perongeluk met een pasje tussen het randje van het scherm iets beschadigt ben ik bang.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dit is niet te repareren. Wat je wel kunt doen, is het scherm van je laptop helemaal laten vervangen. Kosten zijn afhankelijk van merk laptop en schermgrootte. Reken op een paar 100 euri.