Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik foto's maken op de iPad 1?

Ik zie op de iPad 1 wel een camera, maar ik zie geen app om foto's te maken. kan ik wat met deze camera doen of lijkt het maar alsof de camera er zit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zit geen camera op de iPad1, dus je ziet iets anders aan als camera.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De app "Foto's" is niet enkel voor foto's, maar ook voor andere opgeslagen afbeeldingen.

Als je bv. in Safari lang je vinger op een foto houdt, krijg je een menuutje waarmee je de afbeelding kan opslaan. Deze foto komt dan in de app Foto's.

Ook komen er screenshots in deze app. Deze kun je maken door de power-button en de home-button tegelijk in te drukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah, jij ook dit probleem. Ik ben er inmiddels achtergekomen. Je ziet geen camera maar een sensor die opmeet hoeveel licht er valt op het beeldscherm, je kunt in de instellingen van ''beeld'' aanzetten dat de ipad automatisch je beeld verandert, daar is die sensor dus voor. Het lijkt wel op een camera ja.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding