Jah als je iphone kapot gaat dan heb je geen garantie meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreaken is legaal en heeft geen invloed op de garantie.
Ja dat kan, je iphone kan heel sloom worden en soms zomaar opnieuw opstarten. Ook is je garantie eraf. Maar je hebt wel gratis apps ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is altijd natuurlijk een kans dat iets mis gaat, maar dit is altijd weer te herstellen via iTunes. Na zo'n herstel is het ook niet mogelijk te herkennen of de iPhone ooit gejailbreakt is.
Het jailbreaken zelf zal het apparaat niet langzamer maken, maar het is wel mogelijk dat hij iets langzamer wordt door alle aanpassingen die je kan installeren.
Ik heb zelf mijn iPod touch gejailbreakt, en zelf vind ik die kleine extraatjes toch erg handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen denken al snel dat wanneer je de iPhone hebt gejailbraked dat er geen weg meer terug is. Dat is onzin. Stel je iPhone zou het niet meer doen, dan haal je die jail ervanaf (je zet het naar de originele) en dan heb je je garantie weer terug. Simpel als dat.