Hoeveel films passen er ongeveer op een 16 GB USB-stick?

films van ongeveer 1,5 tot 2 uur

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ligt eraan ik heb films gedownload die 720p waren en rond de 700mb. maar dat moet gecompressed worden denk ik om zo een formaat te krijgen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn films van rond de 50GB tot films van rond de 700MB. Als je 1080p x264 MKV's download gaat er vaak maar een op.

Antwoorden (2)

Dat hangt er van af welke compressiecodec is gebruikt. MPEG2, MPEG4, DIVX, AVi enz? Als je uit gaat van een normale DVD van 4,3 GB dan zullen er krap 4 op kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit hangt van de kwaliteit af. In de beste kwaliteit komen films makkelijk boven de 16 GB. Maar als je divxjes (DVD kwaliteit) gebruikt, zijn ze rond de 700 MB.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
WIBO54
10 jaar geleden
Films zijn op zijn minst 700 MB dus in ieder geval minder dan 22 films
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hangt van het formaat af, zoals ik al zei. Je hebt ook films die verder zijn gecomprimeerd en veel kleiner zijn. Denk aan films die bedoeld zijn voor je mobiel of tablet. Die zijn HD en toch iets van 300 MB...