hoe groot is 7 inch?

wil een digitaal fotolijstje kopen voor de verjaardag van mijn vriend maar wat is daar nu een leuk maatje voor?
zag er een van 7 inch op internet, maar hoe groot is dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
42K

Het beste antwoord

1 inch = 2,54 centimeter

Toegevoegd na 42 seconden:
Dus 7 inch = 17,8 centimeter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ongeveer 17,8 centimeter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ En dan nemen ze altijd de diagonaal.
Mijn advies, koop een 10 inch van goede kwaliteit. Een 7 inch is in de winkel leuk, maar thuis echt te klein. De goede kwaliteit zie je terug in de kleurweergave, de mogelijkheden (automatisch aan/uit is ideaal) en de kijkhoek, dus hoe schuin ervoor kun je nog iets zien.

Om te voorkomen dat ik verhuis naar de reacties, 7 in is 17,8 cm
paulus811
12 jaar geleden
1 inch is ongeveer 2,5 centimeter dus dat x 7 = 17,5 centimeter. (diagonaal meten ze dat)