printer wilt niets scannen omdat ik steeds fout krijgt omdat er geen inkt is?

mijn inkt is op (canon mp550) Maar hij wilt niet scannen ik krege steeds op dat kleine schermpje en pop-ip dat de inkt op is. Hoe haal ik dat weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Zou het kunnen dat er nog een printopdracht naar het apparaat niet uitgevoerd is? Dan moet je die eerst wissen. Waarschijnlijk lukt het scannen dan wél!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee eris geen printeropdracht hij zegt dat er twee inkt cartridges op zijn daardoor kan ik niet scannen omdat er de hele tijd een foutmelding komt op de printer scherm