iemand ervaring met de montiss ice cream maker?

ik heb vandaag een montiss icecream maker gekocht bij blokker. Het was de laatste dus ik heb het showmodel gekregen.
Hier zat geen handleiding of recepten bij.
Mijn vraag is of iemand mij een kleine samenvatting kan geven en evt. een of twee receptjes?
of zelfs misschien de handleiding zou kunnen scannen en doorsturen? ik heb hem namelijk gekocht als cadeautje, en het is vrij lullig als er niks van handleiding bij zit.

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb een site gevonden waar 3 types ice makers opstaan van montiss. Je kan 1 van de drie kiezen die je wil en de handleiding downloaden. In het nederlands te downloaden. http://www.gebruikershandleiding.com/Aigger-Montiss/handleiding-4-444040.html ik weet niet welke jij hebt. Als hij er niet tussen staat kan je altijd bij Google intypen: montiss ijsmachine (model) handleiding.
Veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kunt het beste een mail met uw adresgegevens sturen naar service@vdbergproducts.com

Van den Berg Products is het bedrijf achter de merknaam Montiss en wij kunnen uw de gebruiksaanwijzing per mail of post sturen.

Vermeld graag in uw email het artikelnummer van het product en of u de gebruiksaanwijzing per post of p=er mail wilt ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Van den Berg Products