Gebruiken de onderdelen van een draadloze deurbel ook stroom als er niet op de bel wordt gedrukt?

De batterijen gaan namelijk zo snel leeg. Er zitten in beide onderdelen batterijen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

De drukker op zich niet maar de ontvanger wel.Daar brandt meestal ook een lampje zodat je ziet dat die aanstaat.
En hij moet constant paraat zijn om signaal op te vangen als er gedrukt wordt op de bel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was de eerste die antwoord gaf en je antwoord was duidelijk en compleet.

Andere antwoorden (2)

Ja, de bel staat namelijk op een signaal te wachten en dat kost ook stroom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel
ja, deze gebruiken ook stroom als je er niet op drukt, de drukknop is een zender in de bel is de ontvanger.
De drukknop zendt alleen een signaal wanneer er op gedrukt wordt en gebruikt niet zoveel stroom, maar de bel is een ontvanger en die staat altijd aan om op het signaal van de deurknop te wachten en dan geluid te geven.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank