Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Siemens WXLS1430 geeft bij diagnose programma 10:sensor een fout: error!20. Wat betekend dit?

* De wasmachine functioneerd nog naar behoren. Maar bij het aanzetten duurt het steeds langer voordat het display reactie geeft.
* Het lijkt erop dat een sensor of iets gecontroleerd moet worden; wat steeds langer duurt.
* De wasmachine open gehad en de stekkers van het deurslot, de spoelsensor, etc. om de beurt helemaal los gehad en telkens geprobeerd de machine aan te zetten. Het probleem blijft hetzelfde.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Siemens wil graag een monteur sturen, maar niet vertellen wat er kapot kan zijn. En om nu geld uit te geven zonder garantie op resultaat voor een wat oudere machine...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
653

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb voor je gezocht. Duurde even maar ik heb een lijst met codes voor je waarbij staat dat foutcode 20 betekent "Fout 20 = troebelheidssensor is vuil of ijking niet mogelijk "

Ik zal de site erbij zetten, hij is vertaald van Duits naar Nederlands. Dus als teksten er vreemd uit zien weet je hoe dat komt :-)
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=de&u=http://www.avpc.de/fehlermeldungen-g%25C3%25A4ngiger-marken-faulty-codes-of-well-known-brands/fehler-anzeigen-hier-posten-error-codes-please-post-if-you-know/siemens/263-fehleranzeige-f%25C3%25BCr-siemens-waschmaschinen-speziell-auch-f%25C3%25BCr-wiq-1430-serien-mit-lcd-display/&ei=ASOUTu7sMcOhOt3-kbsH&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=6&ved=0CFsQ7gEwBQ&prev=/search%3Fq%3DSiemens%2BWXLS1430%2Bdiagnoseprogramma%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DKpv%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26biw%3D1366%26bih%3D632%26prmd%3Dimvns
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding