Hoe lang duurt het voordat nieuwe wegherstructureringen zijn opgenomen in navigatiekaarten?

Zoals de herindeling bij Utrecht, en de nieuwe koentunnel. Maar ook stedelijke herindelingen van de stadswegen.

Toegevoegd na 27 seconden:
Coentunnel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan soms jaren duren. Grote infrastructurele projecten zullen snel opgenomen worden maar andere kleinere aanpassingen (bijvoorbeeld paaltjes om een straat aan een kant af te sluiten) kunnen jaren na dato nog niet verwerkt zijn. (Ik spreek uit ervaring).
Ook is het zo dat de verschillende navigatiebedrijven weer andere kaartenmakersbedrijven inhuren zodat de wijziging bij de ene navagatieclub er sneller in staan dan bij de andere navigatieclub.
Zeker in nieuwbouwwijken loopt men erg achter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Navigatie systemen als TomTom al vrij snel, mits je geen update doet via internet, TomTom rijdt dagelijks rond in auto's om te kijken of eenrichtingsverkeer is aangepast en/of borden noem maar op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt beter als je juist wel update. http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/555/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol, dacht al zo iets,