wie kent een goed motorola mobiel. hij moet goedkoop zijn: 100.00-200.00

Liefst met qwerty toetsenbord. En er moet whatsapp op kunnen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je eens naar een winkel gaan waar ze die dingen verkopen en daar om die info vragen. Bv The Phonehouse of Belcompany. Die hebben dat erg veel verstand van en kunnen je heel makkelijk verder helpen.

Het beste antwoord

Er is maar één telefoon die aan jou eisen voldoet: de Motorola Flipout. Deze telefoon heeft een qwerty toetsenbord, een touchscreen en je kan er whatsapp op installeren. Hij kost €178,- en is hier te koop: http://www.belsimpel.nl/Motorola/motorola-flipout-black?utm_source=2012&utm_medium=1&TRANSID=718198298&m4n_aid=13435&_df=true&4dsid=1&4dkn=po-13675&utm_source=1002&utm_medium=1&utm_campaign=1002&utm_content&cntd=1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Ik hem al gekocht en hij is zeer goed en hij verdoet aan mijn eisen.