Weet iemand een site of winkel waar ik draadloze schakelaars kan halen?

Ik ben op zoek naar een schakelaar voor op mijn brommer.
hij moet op een afstand te bedienen zijn. Dus met een compact kastje.
Ik zoek dus eigenlijk net zoiets als zo'n schakelaar waarmee je bijvoorbeeld een garagedeur mee open en dicht doet. Maar dan moet het wel maximaal 12 volt zijn omdat de accu niet meer dan dat kan hebben.
wie kan mij aan zo'n ding helpen?
gr

Toegevoegd na 19 minuten:
Het is bedoeld voor het begrenzen van mijn brommert

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je voor een alarm?

Het beste antwoord

op de site van conrad of een winkel waar je vellemann onderdelen kunt kopen !
Ik heb hetzelfde gedaan met het volgende toestel (zie link)en dat werkt perfect ! aleen werkt ie niet terwijl je brommer draaid (storing van motor )op die frequentie !
Oplossing is contact maken - afstandsbediening drukken - dan pas starten .
http://www1.conrad.be/scripts/wgate/zcop_be3/~flN0YXRlPTI1MDY1MjEwODg=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=BE&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&product_show_id=191240&gvlon=&p_init_ipc=X&p_page_to_display=fromoutside&~cookies=1&gclid=&scrwidth=1024

Toegevoegd na 1 dag:
Bestnr.: 190904 - 89
Nummer fabrikant:
VM130
49,99 EUR

Toegevoegd na 1 dag:
kijk naar conrad electronic
onder rubriek ....Home Componenten Bouwpakketten, modules Draadloze overdrachtsmodules 433 MHz-zendmodules

Toegevoegd na 1 dag:
http://www1.conrad.be/scripts/wgate/zcop_be3/~flN0YXRlPTI1MDY1MjEwODg=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&glb_user_js=Y&shop=BE&p_init_ipc=X&~cookies=1gclid%3dCJqw6dPA2KsCFQUNfAodUj_uRg&gclid=&scrwidth=1024

probeer als vorige link niet gaat even de deze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hij geeft een error als je op de link klikt
heb je ook nummer ofzo van het product dan kan ik het opzoeken op de site?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk daar heb ik wel wat aan.
tnx