hoe moet ik op me Blackberry voor me ping en internet betalen ?

Deze maand is promo ( pngen en internet dus) verlopen maar ik moet betalen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je dan prepaid hebt. Je moet dan met minimaal 12,50 opwaarderen zodat je provider dat van je beltegoed kan afschrijven. Waarschijnlijk ben je nu dus al afgesloten als je te laat was met opwaarderen en afhankelijk van welke provider je hebt zul je het weer even moeten activeren dan na je opwaardering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat geldt voor T-mobile ook. Je betaalt 10 euro voor internet en 2,50 voor de Blackberry diensten. Je haalt een opwaardeer kaart. Meldt je opnieuw aan op de site van T-mobile en die halen die 12,50 dan zelf van jouw beltegoed af.