Type toon (iPod touch 3G)

Hoe verander ik het geluidje bij het typen op de iPod touch?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kan je niet verander. Je kan het wel uitzetten maar niet verander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb het ooit vroeger ook een keer gedaan , toen heb ik het verandert naar als je hem unlockt dat geluidje
Tenzij die gejailbreakt is kun je het niet veranderen, alleen uitzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ik heb het ooit vroeger ook een keer gedaan , toen heb ik het verandert naar als je hem unlockt dat geluidje