Wat is het verschil tussen een blackberry en een iphone of een htc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam XD :P

Het beste antwoord

Dat is eigenlijk veel te algemeen, aangezien deze drie bedrijven meerdere toestellen op de markt brengen. Als je uitgaat van de nieuwste lijn van deze drie merken heb je te maken met;

Blackbarry Bold 9900 (?)
HTC Sensation
Apple Iphone 4

Blackberry richt zich echt heel erg op communicatie. Het is de langzaamste van de drie telefoons maar wel het meest geschikt voor zakelijk gebruik of als je heel erg veel doet met bijvoorbeeld twitter of facebook.

De Iphone staat bekend om zijn gigantische gebruikersgemak met dank aan het heel goede besturingssysteem IOS. Ook heeft deze telefoon qua apps het meeste te bieden. Ik denk dat deze telefoon van deze drie wel de betere is, maar hij is van Apple dus hij is ook schrikbarend duur. Verder is de IPhone 4 ook al weer wat ouder.

De HTC Sensation is een smart phone met een dual-core processor. Dat wil zeggen dat hij twee kernen heeft in de processor en dus in theorie twee keer zo snel is (in de praktijk niet, maar hij is wel sneller). Verder draai je er Android op en alhoewel dit platform nog iets achterloopt op dat van de IPhone is het wel met een inhaalslag bezig.

Ikzelf heb een Samsung Galaxy S II, dus als onbevooroordeeld persoon zou ik je van deze drie de HTC Sensation aanraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja zo veel zielen zo veel meningen .heel globaal !de bb prima Vd echt zakelijke gebruiker ,qua veiligheid ,toe gang tot bestanden enz . En dan Vd meisjes met lange nagels ! dus behoor daar niet bij :):) dan de HTC prima prima veel toestel vj geld ,ja je laat zien ik Neem wat ik de best buy vind .ja dan de iPhone de app's zijn ontelbaar ,de accessoires ,van headsets ,op laders muziek centers alles is iPhone comptabele het heeft live style ,ja de rest moet volgen en zich schikken .dus ben je een zakelijke email en bestanden gebruiker ,of Hebje lange nagels de bb ,wil je gewoon een heel goed toestel ,zonder die duizend app's de HTC .en ja de fun factor en de app's ,en alle mogelijke zelfs idiote accessoires ,voor mij de iPhone ,maar voor jou ?