Is de Asus EEE Pad een goeie vervanger voor een 15" laptop?

Ben namelijk aan het twijfelen over de aanschaf ervan, terwijl mijn laptop het nog prima doet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je wil gewoon een tablet, want een goede reden om de laptop te vervangen is er niet. Een tablet is leuk om te hebben, maar de techniek staat nog in de kinderschoenen. De eerste tablet (Ipad 1) kwam in juni 2010 op de markt. Als vervanger van een laptop is hij alleen geschikt als je voornamelijk op internet wilt surfen. Voor alle andere taken zou ik liever een laptop gebruiken.
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik wilde dan ook het toetsenbord erbij, zodat ik het als laptop én tablet kan gebruiken:)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste tablets waren er al vanaf 2001, Apple heeft het niet bedacht/uitgevonden.
paulus811
12 jaar geleden
MrTomaat, er zullen vast experimentele voorlopers van de huidige tablets zijn maar voor het grote publiek is de Ipad1 de eerste tablet. Er is tussen 2001 en 2010 voor de consument geen zichtbare ontwikkeling geweest in tablets.