ik heb een probleempje met me 5.1 stereo set van logitech x530??

ik kan hem niet zo goed ik hoor van die pggg geluidjes voor in en stereo werkt niet achter in en
hij laat http://www.youtube.com/watch?v=4JipHEz53sU&feature=related bij deze liedje bvb hoog ik de gezang niet ik heb ales uit geprobeerd maar lukt niet ik heb echt kutgeluid

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je logitec drivers al vernieuwd ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en wat is dat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het software is heb je het niet op de site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal zit er een cd rom bij de geleverde geluidsset, hier zitten je drivers bij. Anders even zoeken op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zit er niet bij ik heb hem terug gebracht die maloot achterde kassa zij geen geld terug ik kwam weer terug met me broer en die had het afgehandeld lekker weer money back in my poket :P