waarom zit er bij e meeste tablets zo een dikke rand om het scherm?

Toegevoegd na 12 minuten:
ik bedoel dus de zwarte niet uitstekende rand die je om het scherm ziet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Tablets hou je meestal in je hand. De dikke rand lijkt mij dan wel logisch om je duimen erop te kunnen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whaha leuk antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, kan er ook niets aan doen dat de vraag later bijgesteld werd SomethingEvill ! ;)

Andere antwoorden (4)

Die rand is minder breekbaar dan het scherm. Dus waarschijnlijk ter bescherming.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer het apparaat valt, zal deze rand eerder de grond raken dan het glas van je tablet.

Om is het apparaat deels beschermd wanneer je deze op zijn kop op de tafel legt.

Het is namelijk nooit verstandig beeldschermen met de schermkant omhoog in de zon te laten liggen omdat dit het scherm kan beschadigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarachter zitten de aansluitingen van het scherm. en daar zitten ook de knoppen van de zijkanten achter en de connectoren.
Geloof mij maar dat elke millimeter is gevuld met elektronica en componenten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik geloof je Gdanonym!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ (als ik dat kon)
Zo kan je de tablet vast pakken , zonder dat je perongeluk met je handen er op klikt