Wat is het verschil tussen een galaxy tab 10.1 en de asus transformer?

graag zo duidelijk mogelijk uitleggen

Toegevoegd na 1 uur:
En welke zou jij kiezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het grootste verschil zit hem in het gewicht en de afmetingen. De Galaxy is vele malen dunner dan de Asus.
Voor de rest zie ik weinig verschillen. Op YouTube kan je vergelijkingsfilmpjes bekijken. Zoek maar op "Galaxy tab 10.1 vs Asus Transformer"

Het voordeel van de Asus is dat hij een docking keyboard heeft met een extra accu. Waardoor de batterijlevensduur wordt verdubbeld. Dit is echt super handig.

Het eventuele keyboard van Galaxy is een bluetooth keyboard. Daarvan moet de accu ook apart worden geladen en wordt die lading niet gebruikt om de tablet mee te laden. Wat de asus dus wel doet.

Als laatste wat ik me kan bedenken is dat Asus al een paar maanden op de markt is. En dat ervoor al een paar update zijn geweest die de puntjes meer op je i zetten.

---

Zelf heb ik al vanaf het begin de Asus met keyboard docking. Hoewel ik het scherm qua gewicht en dikte erg aantrekkelijk vind, zou ik niet zonder de keyboard van de Asus willen met de extra accu capaciteit.
Ik ben nog steeds meer dan tevreden ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Het is door een heel ander bedrijf gemaakt. Softwarematig z'n er weinig verschillen. Hardwarematig hele grote! Anders processor, meer werkgeheugen, andere type scherm. Ook de prijs is verschillend
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Processor en geheugen zijn precies gelijk!
Klik op de volgende link om een goed vergelijking te krijgen voor de 2 tablets. Het is wel engels, maar geeft wel duidelijk de verschillen aan.