Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen een galaxy tab 10.1 en de asus transformer?

graag zo duidelijk mogelijk uitleggen

Toegevoegd na 1 uur:
En welke zou jij kiezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
919

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het grootste verschil zit hem in het gewicht en de afmetingen. De Galaxy is vele malen dunner dan de Asus.
Voor de rest zie ik weinig verschillen. Op YouTube kan je vergelijkingsfilmpjes bekijken. Zoek maar op "Galaxy tab 10.1 vs Asus Transformer"

Het voordeel van de Asus is dat hij een docking keyboard heeft met een extra accu. Waardoor de batterijlevensduur wordt verdubbeld. Dit is echt super handig.

Het eventuele keyboard van Galaxy is een bluetooth keyboard. Daarvan moet de accu ook apart worden geladen en wordt die lading niet gebruikt om de tablet mee te laden. Wat de asus dus wel doet.

Als laatste wat ik me kan bedenken is dat Asus al een paar maanden op de markt is. En dat ervoor al een paar update zijn geweest die de puntjes meer op je i zetten.

---

Zelf heb ik al vanaf het begin de Asus met keyboard docking. Hoewel ik het scherm qua gewicht en dikte erg aantrekkelijk vind, zou ik niet zonder de keyboard van de Asus willen met de extra accu capaciteit.
Ik ben nog steeds meer dan tevreden ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (2)

Het is door een heel ander bedrijf gemaakt. Softwarematig z'n er weinig verschillen. Hardwarematig hele grote! Anders processor, meer werkgeheugen, andere type scherm. Ook de prijs is verschillend
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Processor en geheugen zijn precies gelijk!
Klik op de volgende link om een goed vergelijking te krijgen voor de 2 tablets. Het is wel engels, maar geeft wel duidelijk de verschillen aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding