Waarom kan ik op mijn Ipad OF de rotatie vergrendelen, OF het geluid uitzetten en niet allebei?

Bij instellingen -> algemeen zit de functie van de zijschakelaar. Ik kan hier kiezen om:
Of de rotatievergrendeling aan te zetten of het geluid te muten.

Is er een manier om geen van beide aan te zetten?
Ik vind het persoonlijk fijn om het beeld mee te laten roteren EN muziek te hebben als ik bijvoorbeeld een spelletje speel.
Ik snap deze functie dan ook niet echt omdat, naar mijn idee, rotatie van het scherm en geluid niks met elkaar te maken hebben..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hoeft die zijschakelaar noet te gebruiken, als je home-button 2 keer indrukt en dan naar rechts veegt kan je ze allebei aan en uit zetten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik bij de "functie zijschakelaar" "geluid uit" kies en dan 2x op de homebutton klik en naar rechts veeg kan ik kiezen of ik schermrotatie OOK aan of uit wil zetten.
en als ik rotatievergrendeling kies en dan 2x op de homebutton klik en naar rechts veeg kan ik kiezen om de muziek aan of uit te zetten.
Dus dan staat nog steeds OF rotatievergrendeling aan OF het geluid uit.. =\