Ik wil een Dj mixer kopen heb geen ervaring waarmee zou ik beginnen?

ik word volgende week 13 en wil van het geld dat ik krijg een DJ mixer kopen heb geen ervaring. ik wil muziek kunnen mixen , beetje liedjes anders maken en ook misschien eigen beats maken. ik zoek het liefst iets onder de 150 euro. wat zou ik moeten nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt ook Ultra mixer downloaden als je eenmaal wil mixen in de details.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga eerst eens spelen met een software versie, dan heb je alles wat je wilt, in software vorm. Word ook door profs gebruikt, die kopend er later een externe bediening bij, zodat je de software op de zelfde manier kan bedienen als de hardware versie.
Http://dj-mixing-software-review.toptenreviews.com
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de link bekeken? Daar staat precies welke het handigst / beste is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou voor pcdj gaan, hier bij kan je later allerij externe bediening koppelen, tevens heel hoef beoordeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
succes!