Weten jullie hoe ik mijn apps op de ipod touch kan verwijderen? Want het lukt niet via de normale weg. (Als je er lang op staat krijg je geen kruisje)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat je probeert om een app te verwijderen die er standaard op staat, zoals Safari. Deze apps kun je niet verwijderen, die blijven er altijd op staan.

Het zou moeten lukken om lang te drukken op een willekeurige app. Alle Apps gaan dan trillen en dan op het kruisje drukken. Ook kan het via pc doen. Als je iPod is aangesloten kan je in iTunes in de linker kollom op je iPod drukken als het goed is krijg je dan ook alle Apps te zien die op je iPod staan. Nu kan je de app as klikken en dan deleten. Suces

Ik denk dat je verschillende apps via cydia hebt geinstalleerd! Die zijn inderdaad niet via de normale weg te verwijderen, er verschijnt geen kruisje. Ga als volgt te werk: - Open cydia - kies 'beheren' - kies 'paketten' - scroll even door de lijst met geinstalleerde programma's - verwijder de apps die je wilde verwijderen. Dat kan door te klikken op de betreffende app, dan 'wijzig', dan 'verwijderen' Nu zul je zien dat ze wél weg zijn! Let op: niet alles in dit rijtje kun je zomaar verwijderen; weet je het niet zeker, vraag het nog even :-)

Als je appa hebt uit cydia dan heb je de cydia-app cydelete nodig daarmee kan je alle cydia Apps verwijderen op de normale manier

Als je via iTunes naar iPod van ... en dan boven naar apps gaat, kun je ze verwijderen door op het kruisje te drukken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100