Hoe heet de app waarmee info van vliegtuigen kan zien die nu vliegen?

Ik heb bij iemand een app gezien dat hij de iPad in de lucht hield en dan live kon zien op de iPad welke vlucht het was die je in de lucht zag

Wie o wie heet hoe deze app heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14K

Het beste antwoord

Deze app heet Layar en staat op mijn samsung met android standaard geïnstalleerd. Wellicht bij jou ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh excuses, ik zie in de tags nu dat het om een iPad gaat. Ik weet niet of Layar daar ook al op geïnstalleerd is, maar het is vast te verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Kun je dit ook krijgen op een IPhone?

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat je het hebt over FlightRadar24. Ik heb het zelf niet, maar aan je beschrijving te zien moet dat hem zijn.

Tweekaz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht u hiervan ? http://casperflights.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plane Finder is een hele leuke... en best accuraat, woon dichtbij de polderbaan, dus check ik soms even wat er allemaal wegvliegt...