Natuurlijk werkt dat, net zoals je probleemloos een e-mail naar het buitenland kunt versturen. De gegevens van het token die jij moet ingeven zijn opgeslagen in de computer van je correspondent, een token is niet meer dan een uitgebreid wachtwoord.

P.s.: zie uit de reactie op jou vraag dat iemand niet weet wat een token is. Een token is een kaart die je toegestuurd krijgt door één of andere instantie nadat jou gegevens gecontroleerd zijn. Om een token aan te vragen moet je gegevens kenbaar maken die alleen jijzelf kent, zoals nummer identiteitskaart, nummer ziekteverzekering e.d.. Vervolgens krijg je een brief (token heet dat) waarop een hele reeks paswoorden op vermeld staan. Dit kan je dan gebruiken om bv. je belastingaangifte per computer te doen (in België is dat zo via taxonweb)