hoe kan ik dingen met mijn cam doen ? ik weet niet wat ik daar voor mort downloaden.

ik wil grappige dingen met mijn webcam doen als ik met een vriendin aan het chatten ben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmmm.... wat voor grappige dingen? :P

Het beste antwoord

Hallo,

Daarvoor heb je veel software voor die je via google al makkelijk kan vinden onder de zoek term : Special effect webcam.

Maar de webcam software die ik persoonlijk goed vond en gebruik hebt is : Manycam.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje