Welke stofzuiger is echt goed?

We hebben twee honden en een kat, ze verharen veel, welke stofzuiger is goed voor al die haren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Is moeilijk te zeggen, er zijn zoveel goede.
Maar over het algemeen is het zo dat een stofzuiger met meer vermogen (watt) beter zuigt. Deze zal meer opzuigen dan een lichtere.

Verder kun je afwegen of je een zakloze wilt of een met zak. Als je zoveel haren opzuigt dat je 2x p/w een zak kan vervangen word het een duur geintje en zou je uit kunnen kijken naar een zakloze die je gewoon in de prullenbak leegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De beste merk is dyson vind ik dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zelf heb een miele van cat and dog.
Die haald echt al het haar weg.
De mondstuk daar zit namelijk een draaiborstel in ,en die draaid tijdens het stofzuigen en draaid zo al het haar van de vloer weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben thuis een dyson animal.
We hebben een hond en twee katten.
Vroeger duurde het 20 minuten voor de mat schoon was nu is het in 5 minuten gebeurd.
Ik weet alleen niet waar de stofzuiger gekocht is.