Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heb in NL een Humax gekocht type 5200. Ben verhuisd naar Duitsland en daar functioneert hij niet. Weet iemand de frequentie en netwerk id?

Hèb wel alle cijfers voor nl, frequentie en netwerk id voor nl maar voor Du ( Dusseldorf) wie kan me helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dit forum wordt daar het eea over geschreven:
http://www.topfield-europe.com/forum/showthread.php?t=21218 Ik kan me voorstellen dat je een andere code kaart nodig hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

De Humax werkt met IRDETO decodering en de kans dat je Duitse tv provider dat ondersteunt is klein. De 5200 brengt via marktplaats nog zeker 250 euro op (je hebt pech, ik heb deze decoder net een week geleden gekocht anders had ik m van je overgenomen) en daarmee kun je een voor de Duitse tv geschikte decoder kopen. Humax heb ik in Duitsland nog nooit gezien overigens.
(Lees meer...)
paulus811
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing