Wie helpt me met mn Kenwood KDC-C600?

Ik krijg de CD's van de Kenwood KDC-C600 er niet meer uit.
Als ik op ''Eject'' druk, doet hij brommen, en vervolgens houdt hij ermee op.

Dit apparaat is aangesloten op een CD/Radio/Cassette speler, die geeft als hij ermee ophoudt E99 weer, op het Dit apparaat is aangesloten op een CD/Radio/Cassette speler, die geeft als hij ermee ophoudt E99 weer, op het moment dat ik op 'Eject' druk E01(Geen CD's gevonden)

Wie helpt me op heeft een bron om het op te lossen?

Groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij is kapot, koop een nieuwe.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is het motortje stuk, welke het uitwerpen van de cd aanstuurt. Als je de cd eruit wilt hebben zul je hem naar een reparateur moeten brengen of zelf open moeten schroeven. Succes ermee