Wat is CPU Tijd?

bij CPU Cool staat 1 %12.3 en CPU Tijd 2 %23.0 en die waarden veranderen telkens... verder staan er nog de temperaturen en nog een logboek... wat is CPU tijd nou?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Een pc met windows, voert niet één, maar wel meer dan 20 a 30 programmatjes ongeveer tegelijk uit. Elk programma gebruikt daarvoor een beetje cpu tijd. Programma's die veel berekeningen moeten maken, gebruiken veel cpu tijd, en andere maar weinig. In jouw overzicht, staan de temperatuur van de cpu aangegeven en er staat ook bij hoe druk de CPU opdat moment is. Dit is nodig vanwege het feit dat; Hoe drukker de cpu het heeft(Dus meer cpu tijd) Des te heter hij wordt.