hoe schakel je SMS 'automaties aanvullen' uit bij Nokia GSM telefoon?

als ik een SMSje wil versturen, dan krijg ik na elke in-toetsing van een letter een legio aan voorstelwoorden, waar ik niets aan heb. hoe schakel ik die functie uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.1K

Het beste antwoord

dat is de T9 optie vaak in -uit te schakelen met * of hekje ff ingedrukt te houden
Bronnen:
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt!
probleem opgelost.

Andere antwoorden (1)

Hallo,

Ik heb ook een Nokia (Nokia 6300) en ik ben eens gaan uitzoeken wat jij bedoelt, en volgens mij is dat de 'voorspelling'. Ga naar Berichten, dan naar Bericht maken, en nu zit je dus in het veld waarin je de SMS kunt schrijven, druk op Opties, scroll door naar onderen, je ziet allemaal opties staan (Bekijken, Veld wissen enz.) en dan staat er op een gegeven moment 'Voorspelling uit', daar even op drukken en je hebt nergens last meer van ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zorg wel dat als je op Opties drukt, je de cursor in het berichtveld hebt staan, en niet in het veld waar je het nummer intoetst, anders zie je de 'Voorspelling uit' niet. Ook als je met de cursor in het berichtveld staat, en je houdt het hekje (#) iets van 2 seconden ingedrukt, komen er bij mij ook nog eens 4 opties. Hier staat de voorspelling ook bij, hier kun je hem dus ook uitdoen.
Bronnen: