wat is het verschil tussen een FLYTOUCH 2 en een FLYTOUCH 3?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het getal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha. wat grappig.

Het beste antwoord

Na een half uurtje zoeken heb het kunnen vinden de eerste bron is fly touch 3 en de tweede bron fly touch 2

Toegevoegd na 4 dagen:
wat de eerste link doet is niet goed specificatie fly touch 2 is nu de tweede link en fly touch 3 de derde link.Bij de tweede link op die site kun je zien dat fly touch 4 ook al uit is.

Toegevoegd na 4 dagen:
de blauwe links zijn goed boven voor de fly 2 onder fly 3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De 3 heeft een uur langer batterij en GPS.