Gaat de batterij van de HTC Sensation echt minder dan een dag mee?

Dat stond namelijk in een review, maar het lijkt me wat onlogisch dat ze een telefoon maken die niet eens een dag meegaat. Iemand ervaringen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je een telefoon de hele dag gebruikt is er geen 1 die langer dan een dag volhoudt, standby tijd is meestal wel veel langer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar het schijnt dat door de hoge resolutie hij ook in standby en in weergave minder lang meegaat.
Ik ben bang van wel. De schermen (zeker grote) vragen veel energie. Ik moet mijn HTC ook elke avond opladen. En soms (2x gebeurd) zelfs vaker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Poeh - daar heb je toch niets aan? Ik ben blij met mijn eenvoudige mobieltje dat ik eens per twee weken even moet opladen. Of eens per tien dagen als ik veel bel.