wat is een graphic in Cod Black Ops?

ik heb een paar vragen over Call of Duty Black Ops Wii .

1. Wat is een graphics?
2. is een classic controller pro wii nodig/handig
3. is er een zombiemode voor de wii? er gaan geruchten.
4. zoja hoeveel zombie maps?
5. wat is een killstreak?
6. wat is een split screen?
7. wat is een theater mode?
8. wat is een Dead Ops arcade

mvg arwin

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

1) De graphics is de beeldkwaliteit van de game.

2) Ik weet niet of deze controller echt nodig is, maar ik zou hem zeker gebruiken.

3) Ja.

4) 2 denk ik.

5) Een killstreak betekent dat je online in een match een aantal personen doodt achter elkaar zonder zelf dood te gaan. Daarna kan je iets speciaals roepen zoals vliegtuigen of een helikopter die dan kills voor jou maakt.

6) Split Screen betekent dat je scherm in 2 (misschien ook 4, dat weet ik niet) verdeeld wordt (maar alleen als je met 2 spelers bent). Dat gebeurt alleen als je de game met 2 spelers speelt, dus samen met een vriend ofzo.

7) Ik denk dat je bij theater mode je spelletjes/missies kan bekijken die je recent gespeeld hebt.

8) Ik dacht dat arcade een ander soort spel bij Black Ops was. Daarmee bedoel ik dat het niet een first-person shooter gedeelte is, maar je ziet je poppetje dan van bovenaf en de zombies komen dan van overal tegelijk.
Maar voor de Wii is de arcade mode er niet denk ik.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. (Ik heb CoD: Black Ops niet, dus het kan zijn dat niet alle antwoorden volledig juist zijn)

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Op wikipedia kan je bovendien ook nog meer informatie vinden over welke perks en killstreaks er zijn: http://nl.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops#Killstreaks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je kan niet met 2 personen tegelijk zombies spelen (spijtig genoeg). Wel kan je online met 2-4 spelers spelen. Maar met 2 personen op 1 Wii (Split Screen dus), gaat dat niet.

Andere antwoorden (3)

een graphic bestaat niet, het betekent hoe de spel eruitziet.
de spel ziet er niet zo goed, maar goed genoeg uit voor de wii, ik weet niet of er een zombiemode is, vast niet meer dan 3 maps: Kino der Toten, Five en Dead ops Arcade

dead ops arcade is een beetje Dead Nation namaak, in 2D zombies neerknallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een splitscreen gebruik je bijv. bij multiplayer, het scherm wordt verdeeld in stukken (2 of meer) en je kan je eigen personage zien en gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een killstreak is een instelbare bonus voor kills die je hebt gemaakt
Splitscreen is dat je local speelt op je console bijv met je vriend tegen elkaar.
Theather mode is het opnieuw kunnen kijken van eerder gespeelde matches bijv voor als je een zieke no scope maakt ofsoiets
Zon classic controleren is niet nodig , je moet alleen eerst ff wennen aan de besturing die is super gevoelig