Van sleepsleutel naar drukkertje?

Ik heb een sleepsleutel die ik door een gleuf sleep om de slagboom te openen.
Zou hiervoor graag een kasje met een drukknopje hebben om vanuit de auto te openen, is dit mogelijk, en waar laat ik dat doen ?

Toegevoegd na 18 uur:
Ik moet iets aan mijn vraag toevoegen, ik heb alleen de sleepsleutel, die is namelijk van het park zelf.
Ik heb dus geen codes of iets dergelijks dus ze moeten alles uit de sleutel zelf halen.
Antwoord 3 van Antwoordman is wel wat ik bedoel ja.

Toegevoegd na 2 dagen:
Beste mensen, zoals jullie het uitleggen is het allemaal even simpel.
Ik heb al bij verschillende Electro zaken gevraagd maar overal niets.
Ik heb alleen de sleutel, omdat de beheerder geen andere uitgeeft. Zelf heeft hij wel een drukknop kastje maar die houd hij voor zichzelf zegt hij. Dus ik krijg geen codes of frequenties. Ze zullen dus alles uit de sleutel moeten halen.
Wie o wie helpt mij. Ik zal proberen er een foto van de sleutel bij te plaatsen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

iedere electromonteur kan dit doen. Simpel, maar je bent wel de beveiliging kwijt. Eevntueel kun je het drukknopje vervangen door een electrische sleutel of zelfs door een vingerprintlezer. Redelijke goedkope oplossingen allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is sleepsleutel een bekend woord? Ik vind het een goeie!!Alss je een drukknopje zou hebben,zou iedereen daar gebruik van kunnen maken. Ik zou lekker blijven slepen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij bedoel je dit:
Elk beveiligingbedrijf kan dat voor je installeren.
Je kunt ook iets laten maken dat je met een SMS kan bedienen. Het is echter niet goedkoop, maar dat hoeft ook niet voor zo een luxe oplossing.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
draadloos (IR of RF) is wel een heel simpele ioplossing