Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie heeft z'n roboduster al ontvangen?? Ik zou m Week 27 krijgen maar nog steens niks ontvangen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

Bedoel je dat stofzuig-apparaat wat via de website www.roboduster.nl wordt aangeboden ?

Van leverancier "Yan Trading" ontbreekt elke informatie.

De (enige!) klantrecensie uit 2009 zegt:

"ik zou niet meer weten hoe ik ooit zonder de Roboduster moet leven"

Genoeg gelezen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oplichting dus.
Ik neem aan dat je de groupondeal bedoelde via deze site http://www.robo-duster.com/ ?
Dan ben ik ook wel heel benieuwd naar de antwoorden, want ik had m ook besteld maar tot op heden niets meer ontvangen of gehoord. Wederom een mail gestuurd naar bij Groupon en Kromhout TRading, maar ik vrees dat t gewoon een slechte groupondeal wordt.........
Want dat Kromhouttrading bestaat pas sinds 29 april 2011, de site is niet up-to-date, dus.......
Dat geeft ook niet veel hoop voor de zogenaamde garantie van 2 jaar!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
na diverse mailtjes ook nog niets ontvangen.
Wel geld innen maar na 2 maanden niets anders dan beloftes!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier hetzelfde.

Zou je kunnen laten terugstorten via de credit card?

Interessante casus. Er is betaald aan Groupon en die leverde een bon. Die bon is waardeloos, maar ze zullen dat gaan afschuiven op Kromhout Trading.

Ik ga het wel proberen denk ik als ik in de komende twee weken nog niets zal horen.

De lol van Groupon is er zo wel gelijk weer af. Ik verwacht van hen toch ook actie als er idd. zwendel in het spel is.

Maar eerst nog even geduld zou ik zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb er 2 gekocht en ook nog niks ontvangen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
same here! nog niks ontvangen en als antwoord op mijn mail aan Robo-duster hetzelfde verhaaltje als op hun site staat. Ze schrijven dat de fabrikant ze eind deze week aan hen levert, alleen dat verhaaltje staat al vanaf 22-06 op hun site.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing