Vraag omtrent online bankieren naar Engelse rekening

Ik moet 99 pond betalen, en het was mogelijk om dat per overschrijving te doen. Hoe doe ik dat nu? Omzetten in euro?
Kan men mij ook vertellen wat volgende gegevens betekenen en of ik die moet gebruiken bij de overschrijving?
Sort code & Account No & Swift code

Ps. 't is een veilige ontvanger ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat zal niet zomaar gaan want die Britten houden nogsteeds vast aan hun ponden en dan kan je niet met euro's betalen. Je zal naar de bank moeten en het daar laten overboeken, neem dan zoveel mogelijk (bank)gegevens van de ontvanger mee zodat het goed gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met online bankieren kan je (in iedergeval bij de rabobank) kiezen voor een betaling naar het buitenland. De gegevens die je noemt heb je daarbij nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn rekening van de ING kun je met Engelse Pond betalen, deze valt onder wereldrekening. Er zijn ook kosten aan verboden.

Dit is wat je moet invullen:

Muntsoort * ENGELSE POND

Bedrag * ,

Van Betaalrekening * 01234567

Naam begunstigde * Selecteer adres

Plaats begunstigde *

IBAN ontvanger** Bankcheque

Rekeningnummer ontvanger

BIC bank begunstigde (SWIFT)** *

Land bank begunstigde * Groot-Brittannië

Datum 14-07-2011

Kosten verrekening Kosten delen (SHA)

Op deze link kun je vinden hoeveel jouw transactie kost.