Kan je op iedere smartphone de Android Market zetten?

Waar je dus van die Apps als Talking Tom en zo kan downloaden. Op bijv. de Samsung Star II staan alleen de Samsung Apps.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je besturingssysteem Android hebt, dan kan dat.
Maar ik heb het vermoeden dat je het WIndows besturingssysteem hebt. Want bij Android staat er standaard de niet te verwijderen Android Market app er al op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op android toestellen wel. kijk daarvoor even op XDA-forum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Star II die jij noemt draait op een heel basis OS waarmee je alleen de daarvoor bestemde dingen mee kan doen. Hierdoor is hij ook veel goedkoper dan een telefoon met Android erop. Het is dus niet mogelijk om toegang tot de Android market te krijgen voor jouw telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zo Smart zijn ze allemaal niet.