Robots met een Artificial Intelligence brein, zijn of worden in ieder geval de slimste!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euh, elke robot werkt met artificial intelligence... Jouw computer ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus niet waar, een computer is geen AI apparaat, een computer kan wel AI emuleren mbv een programma.
Maar is gewoon een domme programma afdraai apparaat.
Totaal geen intelligentie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De robot zelf is ook een dom "programma-afdraaiapparaat". De AI is erin gestopt. Zo is het bij een computer ook. Wat je erin stopt, is de AI.
Elke robot heeft een ander werkgebied dus er is niet 1 perse de slimste
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb in BMW fabriek in Munchen robots bezig gezien hoe die een complete auto bouwen en in alle hoeken spuiten en vind die erg bijzonder omdat ze er ook nog eens als "echte" robots als in een film uitzien.